[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

Comanda și plata
1. Alegeți produsul care vă interesează. Produsele sunt valabile în limita stocului disponibil.
2. Selectați cantitatea dorită.
3. Adăugați produsele în coșul de cumpărături.
4. După ce ați făcut selecțiile dorite, vizualizați coșul de cumpărături
5. Selectați modalitatea de livrare și continuați plata
6. Introduceți datele personale solicitate
7. Selectați modalitatea de plată
8. Plasați comanda (după ce ați bifat acordul privind Termenii și Condițiile site-ului)
Comanda telefonică se poate efectua în zilele de Luni – Vineri, în intervalul 9:00-17:00, la numărul de telefon 0269 708 002 sau 0744 635 125.    Un operator va prelua comanda dvs.
Modalități de plată:
– Plata cu cardul – prin aplicația securizată SSL
– Plata prin transfer bancar
– Plata la livrare, operată de curier
În cazul plății cu cardul, prin aplicația securizată 3D Secure, datele cardului de plată ale clientului/utilizatorului/cumpărătorului nu vor fi accesibile pentru Smart Bar Solutions S.R.L. și nici nu vor fi stocate de către acesta, sau de către procesatorul de plăți integrat în site, ci doar de către instituția de autorizare a tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de identificare a cardului, despre a cărei identitate clientul/ utilizatorul/cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
Din motive de securitate a tranzacțiilor clientul/utilizatorul/cumpărătorul este sfătuit să nu rămână înregistrat pe site și să nu seteze opțiunea de înregistrare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre, sau caractere speciale).
Prețurile bunurilor și serviciilor afișate în cadrul site-ului www.kokoontea.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare, cu excepția tarifelor de transport prin curier, serviciu externalizat către S.C. Dynamic Parcel Distribution S.A.
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru bunurile și serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii ce conține bunuri și/sau servicii vândute de Smart Bar Solutions S.R.L prin poșta electronică sau în formă fizică, în interiorul coletului, la adresa de e-mail sau cea de livrare menționate de cumpărător în contul său.
Înainte de a plasa comanda, cumpărătorul are acces la toate detaliile legate de suma ce trebuie plătită. Prin plasarea comenzii cumpărătorul este de acord cu suma ce reprezintă contravaloarea produselor selectate de acesta în coșul de cumpărături.
Calculul sumei ce trebuie achitate, cât și factura, include și taxele variabile (în funcție de kilogramele și kilometrii suplimentari) ale livrării (transportul).
Pentru o corectă comunicare a facturii aferente comenzii, cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi, existente în cont.
Prin această modalitate de comunicare, cumpărătorul, accesând contul său, va deține o evidență a comenzilor efectuate de acesta.
Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul își dă acordul să primească facturile în format electronic de către Smart Bar Solutions S.R.L. prin email. În cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzeci și opt) de ore în cont, te rugăm să ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: comenzi@kokoontea.ro
Plata prin Transfer Bancar
Acest tip de plată se operează după ce utilizatorul/clientul/cumpărătorul primește prin email factura aferentă comenzii plasate pe site. În urma efectuării plății de către acesta, verificând dovada plății, se vor expedia produsele.
Dovada plății se poate efectua prin:
•    trimiterea unei copii sau a scanării ordinului de plată sau a extrasului de cont bancar la adresa comenzi@kokoontea.ro
•    verificarea și confirmarea de către vânzător a transferului, atunci când suma este complet virată în cont- în acest caz, în funcție de ziua și perioada zilei în care s-a făcut plata, în funcție de protocolul bancar, zilele lucrătoare, această modalitate va putea întârzia livrarea produselor, datorită perioadei mai lungi de confirmare a plății.
Plata la Livrare
Dacă alegi să plătești atunci când primești produsele, vei face plata direct curierului care livrează marfa.

LIVRARE
Expedierea produselor comandate pe site-ul www.kokoontea.ro se va face în termen de 2-5 zile lucrătoare de la plasarea comenzii online de către cumpărător, sau de la confirmarea plății efectuată prin transfer bancar (doar în cazul în care s-a optat pentru această opțiune). Livrarea se va face prin preluare locală sau prin curierat rapid în termen de 1-3 zile lucrătoare de la expedierea coletului.
S.C. Smart Bar Solutions S.R.L. nu face expedieri de colete sâmbătă şi duminică, iar comenzile plasate în zilele de weekend vor fi prelucrate în următoarea zi de luni.
Pentru comenzi telefonice speciale, pentru produse ce nu se află în stoc, livrarea se va face în termen de maxim 3-4 săptămâni de la plasarea telefonică a comenzii, cu acceptul cumpărătorului.Din motive de securitate a tranzacțiilor clientul/utilizatorul/cumpărătorul este sfătuit să nu rămână înregistrat pe site și să nu seteze opțiunea de înregistrare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre, sau caractere speciale).
Prețurile bunurilor și serviciilor afișate în cadrul site-ului www.kokoontea.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare, cu excepția tarifelor de transport prin curier, serviciu externalizat către S.C. Dynamic Parcel Distribution S.A.
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru bunurile și serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii ce conține bunuri și/sau servicii vândute de Smart Bar Solutions S.R.L prin poșta electronică sau în formă fizică, în interiorul coletului, la adresa de e-mail sau cea de livrare menționate de cumpărător în contul său.
Înainte de a plasa comanda, cumpărătorul are acces la toate detaliile legate de suma ce trebuie plătită. Prin plasarea comenzii cumpărătorul este de acord cu suma ce reprezintă contravaloarea produselor selectate de acesta în coșul de cumpărături.
Calculul sumei ce trebuie achitate, cât și factura, include și taxele variabile (în funcție de kilogramele și kilometrii suplimentari) ale livrării (transportul).
Pentru o corectă comunicare a facturii aferente comenzii, cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi, existente în cont.
Prin această modalitate de comunicare, cumpărătorul, accesând contul său, va deține o evidență a comenzilor efectuate de acesta.
Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul își dă acordul să primească facturile în format electronic de către Smart Bar Solutions S.R.L. prin email. În cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzeci și opt) de ore în cont, te rugăm să ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: comenzi@kokoontea.ro
Plata prin Transfer Bancar
Acest tip de plată se operează după ce utilizatorul/clientul/cumpărătorul primește prin email factura aferentă comenzii plasate pe site. În urma efectuării plății de către acesta, verificând dovada plății, se vor expedia produsele.
Dovada plății se poate efectua prin:
•    trimiterea unei copii sau a scanării ordinului de plată sau a extrasului de cont bancar la adresa comenzi@kokoontea.ro
•    verificarea și confirmarea de către vânzător a transferului, atunci când suma este complet virată în cont- în acest caz, în funcție de ziua și perioada zilei în care s-a făcut plata, în funcție de protocolul bancar, zilele lucrătoare, această modalitate va putea întârzia livrarea produselor, datorită perioadei mai lungi de confirmare a plății.
Plata la Livrare
Dacă alegi să plătești atunci când primești produsele, vei face plata direct curierului care livrează marfa.

  RETUR
Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,
– in cazul în care cumpărătorul decide să se retragă din contract, acesta va putea completa online formularul de retur, pe care îl poate descărca de AICI.
În cazul în care clientul/cumpărătorul se retrage din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care cumpărătorul invocă dreptul de retur, vânzătorul are obligația ca în termen de maxim 14 (paisprezece) zile după solicitarea de returnare a cumpărătorului (prin transmiterea formularului de retur), privind decizia de retragere din contract, de la returnarea bunurilor de către cumpărător vânzătorului, să ramburseze contravaloarea bunurilor, în următoarele condiții:
– Pentru comenzile achitate cu cardul, sau prin transferul bancar, procedura implicită este de a restitui suma aferentă tranzacției prin virament bancar în contul din care fost făcută plata inițială.
– Pentru comenzile achitate la livrare sau pentru variantele de mai sus în care cumpărătorul dorește restituirea sumei în alt cont decât cel din care s-a făcut plata inițială (menționat în formularul de retur) – prin transfer bancar în contul specificat de cumpărător.
– În oricare dintre situațiile de mai sus, vânzătorul va iniția rambursarea sumei doar la primirea bunurilor supuse tranzacției, în maxim 14 (paisprezece) zile lucrătoare înregistrate de la recepție.
BUNURI/ SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURĂ DREPTUL DE RETRAGERE
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract următoarele:
– contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunostintă de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către vânzător;
– furnizarea de bunuri confecționate după specificațiile prezentate de cumpărător sau personalizate în mod clar;
– furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
– furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător – cum sunt alimentele;
– furnizarea de bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

GARANȚII ȘI CERTIFICĂRI
Toate bunurile comercializate de catre Smart Bar Solutions S.R.L., beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare.
Numele, produsele sau serviciile menționate în articolele publicate sunt mărci înregistrate ale companiilor respective. Utilizarea oricărui nume de marcă inregistrată este realizată doar în scopul analizei și nu constituie reclamă pentru compania respectivă.
S.C. Smart Bar Solutions S.R.L. nu garantează că descrierea produselor sau orice alt articol al site-ului este lipsit de erori sau că este complet. Site-ul www.kokoontea.ro nu va putea fi făcut responsabil în cazul oricăror neconcordanțe sau lipsuri în ceea ce privește produsele, calitatea acestora sau orice alte aspecte privind aceste produse. Orice reclamație va fi adusă la cunoștință la adresa office@kokoontea.ro în maximum 48 de ore de la recepționarea produselor, urmând ca aceasta să fie transmisă furnizorului produselor respective, spre soluționare.
S.C. Smart Bar Solutions S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica prețurile fără nici o notificare prealabilă. Dacă există comenzi în curs de desfăsurare se va respecta prețul de comandă.
Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele efectiv livrate pot să difere de acestea în ceea ce privește culoarea, aspectul etc. S.C. Smart Bar solutions S.R.L. nu garantează, disponibilitatea în stoc a produselor afișate. Caracteristicile și disponibilitatea produselor prezentate în acest site se pot schimba fără o notificare prealabilă.
Dacă sesizați orice problemă cu produsul comandat, dacă produsul nu corespunde cerințelor dvs, păstrează ambalajul original al produsului, bonul, factura sau chitanța și sesizați-ne într-un interval de maxim 48 de ore de la primirea coletului.
Vom schimba produsul sau îți vom returna banii prin virament bancar în condițiile specificate la capitolul ”Retur”. Produsele pot fi returnate doar în ambalajul original, intact.
Toate produsele comercializate sub denumirea de ”ceaiuri, infuzii, sau flori de ceai” dețin certificările legislației în vigoare. Pentru furnizarea oricărei informație legată de certificarea produselor mai sus menționate te rugăm să ne soliciți această cerință în scris la adresa office@kokoontea.ro.

TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea cumpărătorului în locația indicată în comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factură fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul vânzătorului.

    Politica de confidențialitate a clienților Kokoon Tea

Kokoon Tea respectă confidențialitatea fiecarui vizitator, fiind conștienți de importanța acestui lucru. Informația prezentată mai jos este concepută pentru a ajuta vizitatorii și clienții noștri în a înțelege ce informați colectăm de pe site-urile operate de Kokoon Tea și modul în care aceasta este folosită.

kokoontea.ro este administrat de câtre Smart Bar Solutions SRL.

SC Smart Bar Solutions SRL are sediul social la adresa: Sos. Alba Iulia, nr.55, Loc. Sibiu, Jud.Sibiu și funcționează în 2 puncte de lucru:

– depozit: Str. Laminorului, nr.5, Loc. Sibiu, Jud. Sibiu

– magazin: Str. Alexandru Papiu Ilarian, nr.12, Loc. Sibiu, Jud. Sibiu va administra în condișii de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dvs.
DATELE SOLICITATE
Conform cerințelor Regulamentului General pentru Protectia Datelor cu caracter personal( GDPR- General Data Protecion Regulation(EU) 2016/679 petru prelucrarea datelor cu caratcter personal și privind libera circulație a acestor date, Kokoon Tea & Coffee Shop Sibiu( www.kokoontea.ro) are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați.
De Ce Avem Nevoie De Date
Avem nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal pentru urmatoarele scopuri:
>Pentru prelucrarea comenzii și furnizarea produselor și serviciilor dorite;
>Pentru analiza și îmbunătățirea site-ului, a ofertelor comerciale.
>Pentru administrarea site-ului.
>Pentru a vă oferi acces la funcționalitățile site-ului în calitate de utilizator înregistrat.
>Pentru a vă transmite oferte, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea
Cât Timp Păstrăm Datele
Datele se vor stoca atâta timp cât se cere prin lege. Dacă nu exista nici-o cerința legată, le vom stoca daor atăt timp căt este necesar pentru a va putea oferi serviciile noastre.
Orice date cu caracter personal pe care le deținem în scop de marketing le vom păstra pănă în momentul în care ne anunțați că nu mai doriți să primiți aceste informații.
Drepturile Dumneavoastră:
În cazul în care considerații că orice date cu caracter personal ale dvs. sunt incorecte sau incomplete, puteți să solicitați rectificarea acestora sau ștergerea datelor la adresa de email: office@kokoontea.ro.
În cazul în care doriți să reclamați modul în care gestionam datele dvs. vă rugăm să ne contactați la adresa de email office@kokoontea.ro. Vom analiza reclamația dvs. și o să vă contactăm pentru rezolvarea problemei.

Informații generale

kokoontea.ro este administrat de câtre Smart Bar Solutions SRL.

SC Smart Bar Solutions SRL are sediul social la adresa: Sos. Alba Iulia, nr.55, Loc. Sibiu, Jud.Sibiu și funcționează în 2 puncte de lucru:

– depozit: Str. Laminorului, nr.5, Loc. Sibiu, Jud. Sibiu

– magazin: Str. Alexandru Papiu Ilarian, nr.12, Loc. Sibiu, Jud. Sibiu

Informații de contact:

Telefon: 0269708002 (magazin) si 0721558093 (vânzări)

Email: comenzi@kokoontea.ro

Informații comerciale:

CUI: RO 30853190

Număr de Înmantriculare la Oficiul Registrul Comerțului: J32/951/2012

Capital social: 200 RON

Banca: ING BANK

CONT RON:   RO96INGB0000999903277201

CONT EURO: RO46INGB0000999906616841

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]