Comanda si livrarea produselor

Expedierea produselor comandate pe site-ul www.kokoontea.ro se va face în termen de 1-3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii online de către cumpărător, sau de la confirmarea plății efectuată prin transfer bancar (doar în cazul în care s-a optat pentru această opțiune).

Livrarea se va face prin preluare locală sau prin curierat rapid (Urgent Cargus) în termen de 1-2 zile lucrătoare de la expedierea coletului.

S.C. Smart Bar Solutions S.R.L. nu face expedieri de colete sâmbătă şi duminică, iar comenzile plasate în zilele de weekend vor fi prelucrate în următoarea zi lucrătoare.

Pentru comenzi telefonice speciale, pentru produse ce nu se află în stoc, livrarea se va face în termen de maxim 3-4 săptămâni de la plasarea telefonică a comenzii, cu acceptul cumpărătorului.

Costul standard al transportului este de 14 ron (TVA inclus) și este inclus in factură alături de produsele comandate.

Dacă se plasează o comandă cu valoare mai mare decât 149 ron, transportul este GRATUIT.

S.C. Smart Bar Solutions S.R.L. nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a produselor, dacă acest aspect ţine de obligațiile curierului prin care au fost trimise coletele.

Vânzătorului îi revine obligația de a ambala corespunzător produsele și de a transmite documentele însoțitoare.

Politica de returnare

Produsele comandate pot fi returnate doar  în ambalajul original, în termen de 14 zile de la primire, fără a fi deteriorate, fără a fi desfăcute. Costul de transport pentru returul produsului, va fi suportat de către client. Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiţii perfecte (inclusiv ambalajul) şi nu prezintă semne de uzură. În cazul refuzării produsului te rugăm să ne contactezi în termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur. Kokoon Tea va înapoia contravaloarea mărfii returnate în maxim 30 de zile de la data returnării produselor prin transfer bancar.

Garanţii oferite

Dacă sesizezi orice problemă cu produsul comandat sau dacă produsul nu corespunde cerinţelor tale, te rugăm să păstrezi produsul în ambalajul original şi în maxim 24 de ore de la primirea coletului să ne anunţi telefonic sau prin email despre problema sesizată. Noi, după identificarea produsului și a problemei apărute, vom stabili fie să îți schimbam produsul fie să îți returnam banii prin virament bancar.